Viden om vand fra Rethink Water

Pia Klee og Katrine Vejby stod bag ‘Rethink Water’ Markedsføringsplatformen for Dansk Vand. Rethink Waters fokus var at synliggøre og brande dansk vandekspertise og danske vandvirksomheder internationalt. Pia Klee er idekvinden bag Rethink Water og projektet var støttet af ‘Fonden Til Markedsføring af Danmark’ og danske virksomheder. Med mere end 60 deltagende virksomheder, forsyninger, forskningsenheder og statslige organer har Rethink Water givet den danske vandbranche en sammenhængskraft og en samlet synlighed internationalt. Denne viden danner fundament for de syv undervisningstemaer i Waterminds. Rethink Waters værktøjer (herunder) bliver i dag brugt verden over af danske virksomheder, ambassader og myndigheder, der arbejder for at positionere Danmark på højde med andre vandnationer som Singapore, Holland og Israel. 

Introfilmen møder man på rethinkwater.dk der er indgangen til danske virksomheders og myndigheders ekspertise på vandområdet. Fokus er hurtigt at få skabt troværdighed omkring danske kompetencer
HOW_exterior bridge

House of Water er et virtuelt univers skabt som en del af Rethink Water for at inspire byer og nationer verden over til at arbejde med og investere i vandig livskvalitet. Det er designet af arkitektfirmaet TREDJE NATUR.

Temafilm